Дауыс шымылдықтарын қалпына келтіруге және оған түсетін қысымды алуға арналған екі жаттығу

Дауыс шымылдықтарын қалпына келтіруге және оған түсетін қысымды алуға арналған екі жаттығу

Тамақтағы жағымсыз жағдайлар тұмауратып аурудың салдарынан, және сөз сөйлегенде немесе ән айтқанда дауыс шымылдықтарына қатты күш түсуден туындауы мүмкін. Мұндай жағдайларда, консервативті емдеуден басқа, дауысты қысқа мерзімде тиімді түрде қалпына келтіруге көмектесетін жаттығулар дауыс шымылдықтарын қалпына келтіруге ықпал етеді. Бұл жаттығулар тамақ ауруларының профилактикасы үшін пайдалы.

1 жаттығу: Штробас немесе дауыс шымылдықтарын жалған дірілдету

Штробас – ол кәсіби музыканттар, сондай-ақ тамақпен қырылдап ән айтатын орындаушылар тәжірибеде жиі қолданатын ән айту техникасы.

Штробас жаттығуын қалай жасайды:

Дауыс ымылдықтарын босатыңыз, мұрын арқылы ауаны жұтыңыз, аузыңызды жәйлап ашыңыз да, босаңсыған дауыс қуыстары арқылы төменгі регистрде дыбыс шығарыңыз. Бұл майдың табада шыжылдағанындай болуы керек.

Бұл жаттығуды дәріс оқыр, презентациялар жасарда немесе сөз сөйлер немесе ән айтар алдында жасаған пайдалы. Штробас шымылдықтарды ішінен босаңсытуға және уқалауға көмектеседі.

2 жаттығу – төменгі тонда ыңырану

Бұл техника мантраларда жиі қолданылады және тыныштандыратын эффектіге ие. Төменгі тонда ыңырану барлық денеге әрекет етеді және қысылған дауыс шымылдықтарына жақсы әсер етеді.

Төменгі тонда ыңырану жаттығуын қалай жасайды:

Ыңғайлы отырып алыңыз, денені толығымен босатыңыз, мұрынмен терең дем алыңыз және дем шығарарда жәйлап ашылған еріндер арқылы «а-о-у-м» дыбыстарын кезектерімен шығарыңыз. Дыбыстарды кезегімен айтуды деміңіз аяқталғанға дейін шығарыңыз. Біраз үзіліс жасаңыз да, жаттығуды бірнеше мәрте қайталаңыз.

Бұл жаттығу дауыс шымылдықтарын қалпына келтіріп қана қоймайды, сонымен бірге маңызды сөз сөйлерде немесе ән айту алдында өзіңізді соған жақсы икемдейді және тыныштандырады. Жаттығудың тиімділігін арттыру үшін, тамақ тұсын жеңіл уқалау керек.